Nageluppdatering XP


Haha, ja här är naglarna jag haft på sistone..

Ni kanske minns mina förra naglar jag visade? Hur som helst glömmer jag ju alltid den här kategorin.
Efter dom så blev det i alla fall japansk manikyr i rosa och guld till tävlingen..



Sen har jag gått med bruna naglar med gult graffiti..



Just nu är dom röda, jul jul jul :) Lika lång som vanligt, lika många frågor om det är lösnaglar som vanligt ;)
Förresten.. Röda händer, måste ha varit kallt?

Publicerat: 2010-12-09 @ 20:00:26


1 kommentarer
Postat av: johanna

Coola naglar!



En blogg om sex, kärlek, mig, tankar och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! :)

2010-12-13 - 12:25:41 | URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: