Dagens destination, mitt drömresemål!

Japp, Dagens Destination är mitt drömresemål.. Japan! :)
Tänk att få uppleva det landet! Wow, det skulle vara helt otroligt!

Jag skulle ha köpt massa kläder, färglinser, lösögonfransar och massa annat! ^^
Egentligen borde jag skriva "Tänk när.." istället för "Tänk att.." eftersom jag ska dit någon gång!
Jag älskar Asien och Asiater, dom är så trevliga och gulliga ^^
Hela Asien är en inspirerande världsdel som får mig att drömma och vara enormt kreativ!

Malin säger att hon gärna skulle åka dit så vi säger att hon har lovat det nu! ^^

Publicerat: 2010-12-31 @ 20:20:05


1 kommentarer
Postat av: || BellaTheAsianOne ||

sv:

hihi nawwe ^^ så lite så sötnos <3

Gott nytt år ! <3

2010-12-31 - 20:27:52 | URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: