Chokladkalender :3


Chokladkalendrar, hur ska man beskriva dom? Smaskiga, goda, underbara?

Jag och Malin har med Hello Kitty på, eller ska jag kanske säga: Malin hade. Ja, ni vet. Malin kan ju inte bara ta en liten chokladbit varje dag så hon slukade hela sin kalender på en gång, och tror ni hon satt och pillade upp dom små luckorna? Nej, hon bar slet ut dom, åt upp dom och tog nästa ^^ Rolig hon e va? Ganska underhållande måste jag säga.. Själv tar jag bara en per dag och brukar oftast glömma någon också. Hehe, hur gör ni med era chokladkalendrar? ^^

Min..



Malins..

Publicerat: 2010-12-03 @ 21:25:21


1 kommentarer
Postat av: Elin

Har också en sån där kalender som är på första bilden :)

2010-12-04 - 13:31:58 | URL: http://elinnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: