Året 2010

Som en sammanfattning av det här året skulle jag kunna säga att det har varit ett väldigt lärorikt år, precis som alltid då :)

Bloggen
Jag startade den här bloggen i Februari, jag har lärt mig en hel del sen dess kan jag tala om. Jag har upptäckt ännu fler fina och intressanta bloggar. Min statistik växer och växer och jag får fler och fler kommentarer! :) Jag skulle nog säga att årets bloggförebild enligt mig är Foki! Anledningen? Hon är inspirerande och råkar vara intresserad av Japan som jag ^^ Hon har en söt stil och är snäll. Varför är hon snäll? Hon har massor med läsare, kommentarer och mejl. Ändå brukar hon svara på dom flesta frågor i kommentarerna, och jag har mejlat henne flera gånger och fått svar! :D Tycker det är tråkigt när dom flesta storbloggarna aldrig svarar, otrevligt att skita i sina läsare. Det är i alla fall min åsikt.. :)

Konståkningen
Utvecklas ju såklart för varje år, det här året har varit väldigt kul. I påsk hade vi ett roligt läger, det har varit tävlingar och en massa träning. Vi har haft en jättefin julshow för 2 veckor sen som vår duktiga tränare Hanna fixade :) Sen har vi fått våra snygga klubbjackor ^^ Dock har jag ju varit sjuk sen November men konståkningen kommer väll före min hälsa ibland. Men nu ska jag se till att bli frisk! :)

Inför nästa år
Precis som vanligt förväntar jag mig ett roligt år och att jag kommer uppnå några av mina mål, ha kul en massa också förståss! Jag hoppas att min familj, mina vänner och läsare också kommer få ett bra år!! :D

Det här är Googles logga idag..

Publicerat: 2010-12-31 @ 13:27:28


1 kommentarer
Postat av: sofia

gott nytt år:D

2010-12-31 - 14:06:52 | URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: