Stockholm Arlanda-LillKoppen vill hem!

Just nu sitter jag på Arlanda i Stockholm, även det här planet har blivit försenat och går inte förrän ungefär kvart i 9 :( Suck! Jag vill bara hem.. Men jag klarar mig nog ett tag :) Det ska blir mer bloggning och uppdateringar i morgon, har varit svårt att hinna när jag har varit i Spanien men nu rullar vi in på dom gamla rutinerna igen ;) Bra va?? :) Hehe, har vaknat klockan halv 5 idag och våran flygbuss till Palmas flygplats blev försenad men vi hann ändå i tid men då blev ju vårat flyg till Barcelona också försenat så när vi kom till Barcelona sen fick vi kliva på nästan direkt på flyget mot Stockholm efter att ha ätit en god seg chokladkaka ^^ :) SMILE! :D Hihi, vi ses snart kära Luleå Kallax och fina Norrland, förresten.. Har inte varit utomhus sen i morse i utanför Palma de Mallorca ;) Lite konstigt känns det.. Skriver mer sen ;) :) Pözz! :)

Publicerat: 2010-08-22 @ 19:37:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: