Skäms Koppis! Skoja!! ;)

Ursäkta att jag har varit så seg på att uppdatera men det blir bara så.. ;) Idag vaknade jag och klev upp klockan 12, jag borde skämmas! Skoja.. Men jag hade kunnat vakna tidigare tycker jag ;) Lunchen blev ungefär halv 2 tror jag, eller nå sånt.. Sen har jag varit på promenad med gullungen och sen har vi badat på Björknäs :) Har ätit lite körsbär och vindruvor för en stund sen så det står ett tomt fat här brevid ;) Intresseklubben antecknar eller nå? :) Funderar på att slänga i mig lite fett och sätta på TV:n men samtidigt inte så lockande, plus att jag är rätt så mätt.. Ganska så ;) Gäspar och suckar, kom igen nu LillKoppen! Vad har hänt med dig?? Jag är helt utpumpad.. :S Mår inge vidare.. Eller jo jag mår hur bra som helst (nästan?) men jag är så seg och trött och har ont så ja.. Usch, vilket tråkigt inlägg! Nä, nu ska jag banne mig skriva nå vettigt och lite roligare än det här ;) Håll utkik läsare! :)

Publicerat: 2010-08-07 @ 20:48:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: