Impulsresa till Luleå och.. Mycket skum!!

Blev lite impuls till Luleå, mötte Majsan och Stinis vid Shopping och sen gick vi till LuleåKalaset :) Vi vann massa gossedjur alla 3 och jag åt såklart sockervadd idag också! ;) Den här gången vit.. :) Jag har haft så j*vla ont i fötterna, knäna och ryggen!! :( När jag tog av skorna när jag kom hem hade jag röda märken på fötterna :S Men det blev genast bättre efter ett underbart bubbelbad :) Efter en stund hällde jag i badskum och sen satte jag på bubblorna och vips var jag täckt av skum!! :D Hihi ^^ Och sen så tog jag på en ansiktsmask och bara njööt! ;) Det höll på att svämma över skum och jag tror jag såg lite på golvet ^^ Mysigt :) För en liten stund sen har jag ätit och nu sitter jag bara och chillar i min mjukisoutfit! :) Så skönt efter två jobbiga och stressiga dagar.. ;) Snart ska jag göra lite peeling till mina händer och fötter, sen ska fossingarna få lite mysig fotkräm också! :) Såå skönt!! :) Och senare blir det filmtime ;) Hoppas ni har det lika trevligt och skönt som jag! :)

//The Little Cup :)
(Whit the slippers!)

Publicerat: 2010-08-06 @ 19:45:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: