Det värmer mitt ♥


Anonym om It's friday! Det är fredag!:
hejsan! Jag skulle bara säga att jag tycker du har en jätte bra blogg:) själv har jag precis startat min..Du kan ju skriva vad du tycker om den och säga om jag kunde kanske göra någonting bättre osv:)
http://byvendela.blogg.se
IP: XX.XXX.XXX.XXX


Den här kommentaren fick jag för ett tag sen och jag tänkte bara passa på att säga att speciellt sånna här kommentarer verkligen gör mig glad och uppskattas! :) Jag har tyvärr inte haft tid att svara den här söta läsaren förrän idag och ber så hemskt mycket om ursäkt för det ;)


I början när jag startade min blogg hade jag några kommentarer på nästan alla kommentarer men sen har jag knappt haft en enda men nu har jag börjat få mer igen så jag hoppas ni fortsätter att kommentera :)


Angående hennes kommentar.. Jag gav kanske inte det bästa svaret tillbaka till henne men jag skrev att jag kanske gör ett inlägg om det ;) Jag tänkte tänkte kanske göra det idag om jag hinner :)

Publicerat: 2010-08-01 @ 15:35:30


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: