Test :)

Hur bor du: Eeh, i ett hus antagligen
Brukar du komma i tid: Ibland :)
Hur lång är du: Något mellan 145 och 150
Kan du laga mat: Ja! :)
Vad jobbar du med/pluggar du: Skola, hehe
Vad har du på dig just nu: Svart linne, leopardfläckig scarf och jeansleggins
Har du någon fobi: Spindlar
Hade du en bra kväll igår: Japp, såg på Leila Bakar :D 
Vilket är ditt senaste inköp: Hm, kommer inte ihåg
Din favoritdryck på morgonen: Oboy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Hitta på marken :)
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Min fot, trampa på en nit, hehe
Vem snackade du med senast: Malin :)
Varm favoritdricka: Te och Oboy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten, Juice
Alkoholhaltig favoritdricka: Eh, dricker inte alkohol ;)
När gjorde du senast något riktigt dumt: Vet ej
Saknar du någon just nu: Ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Finns många saker haha
Någon jag stör mig på: Tror inte jag ska skriva det här
Intressen: Rita, konståkning, scrapa, fotografera m.m.
senaste person du kramade: Min hund♥
Senaste person du ringde: Kommer int ihåg
Senaste person som ringde dig: Kommer inte heller ihåg
Vad drack du senast: Vatten :)
Vill du ha barn: Tror inte det
Längtar du till din nästa födelsedag: Nja..
Har rakat dina ben någon gång: Nä
Är du sugen på något nu: Ja, men vet inte vad som vanligt
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Noll :)
Använder du hudkräm: Ja
Micro-pop eller poppa själv: Poppar i min popcorn maskin :D
Brukar du baka: Japp! :D
Röstade du i det senaste valet: För liten ;P
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ganska
Vilken låt lyssnade du senast på: Åh, varför kommer jag aldrig i håg något?? :S
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nä
Vad tycker du är äckligt: Mycket
Har du pengar på mobilen: Självklart! :)
Publicerat: 2010-04-08 @ 16:26:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: