Orangina :)

Idag efter träning skulle jag drick en Orangina.. Jag skakade den precis som vanligt men när jag börja skruva upp locket så börja den spruta!^^ Haha, dom är så goda :) I måndags köpte jag och Malin en Polly påse, de nya Summer Berries.. MUMS! Men idag när jag skulle ta så märkte jag att det mmest var Malin som hade ätit när jag kolla i påsen. Alla rosa var slut, en vit var kvar och en mjölk choklad + några mörka. Jaja, vi som hade tänkt spara till helgen.. Synd! :) På fredag är det Valborg så då ska jag väll till någon majbrasa som vanligt. Jag hade inte så mycket tid till att skriva idag heller, men jag kan försöka imorgon eller fredag ;) Det blir mest att man har tid på helgerna. Ska kolla facen men nu kommer en (dålig) bild på en Orangina som jag INTE har fotat..


Förresten, en Orangina är precis som en Ben & Jerry.. Man måste smaka för att fatta ;)
Publicerat: 2010-04-28 @ 19:28:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: