Maja Maja, din lilla.. Ehh, ostbit??

Hej hej, idag så var jag med Maja. Jag hjälpte henne att fixa sin blogg.. Jag satte in en ny klocka och musik :-) Hihi, det var länge sen jag gjorde en sånn: :-) smily, jag brukar göra så: :) Jag vet.. Helt ointressant men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Eller jo, okej. Sen målade jag japansk manikyr på henne. Jag har ju neonrosa och silverglittrig och hon fick ljusrosa och lilaglittrig. Sen sminkade jag henne.. Och sen var det dags för henne att åka hem :( Då sminkade jag mig själv och sen var det middag. Till middag blev det underbar kinamat! Inte för att skryta men var kinamat är sååå mycket godare än på resturang^^ Efter maten fotade jag lite. Min "godissamling" fick vara "modeller". Samlingen består av lip gloss.. En glass, 2 cupcakes och en  bakelse med strössel :P Härliga små filurer det.. Nu måste jag kolla facen men vi ses! Skriver snart ;)

Mina cupcake lip gloss.. Fast liiite redigerade ^^
Publicerat: 2010-04-27 @ 18:31:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: