Luven Ruven^^

Som ni vet visade vi ju upp Luven Ruven och Fido för ett tag sen och idag visade vi upp Luven Ruven möter sina föräldrar, det är del 2.

Rollerna den här gången var: Luven Ruven som spelas av Emilia, Fido (en stol som ska vara en hund och som Luven Ruven har gift sig med i del 1), Carl Filip tror jag det var (Pappa till Luven Ruven) spelas av Maja.L, Linnéa (Mamma till Luven Ruven) som spelas av Ebba, Servitriserna Josefine (spelas av Maja.Y) och Sofia (spelas av mig), Kockarna Albert (jag) och Albin (Maja) och betjänterna (till Luven Ruvens föräldrar) Mikaela (Maja.Y) och Hanna (jag).

Vi hann inte träna lika mycket den här gången.. Eller vi fick inte men det gick ganska bra ändå, jag kan berätta lite mer om Del 1 & 2 sen.. Se you soon!

Publicerat: 2010-04-23 @ 17:00:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: