Glassbilen

För ett tag sen kom glassbilen. Den åkte förbi utanför fönstret och jag och Malin satt och fundera om vi skulle köpa glass. Malin har bestämt att hon inte ska äta socker den här veckan (glass, godis..) men hon klara det bara en dag utan det..Vi sprang till glassbilen! även fast den stod några meter utanför vårat hus och det stod några och köpte glass :) Hehe, vi kunde inte bestämma oss så det tog liiite tid, haha ^^ Jag föreslog en av dom lite billigare (Pucko..gott!) men tillslut sa Malin: Vi tar den! Och pekade en av dom dyraste glasspåsarna! Haha, jag och Malin åt varsin Mega hit-stracciella framför datan men sen ville Malin ha en till så jag smög till köket och tog ut en Dubbelnougat ur frysen!^^ Hihi, jag och Malin har alltid kul, hoppas ni också har det! Ha det bra, vi ses imorgon.. ;)
Publicerat: 2010-04-13 @ 20:35:57


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: