En lite lustig dag ^^

Hej alla läsare!

Idag vaknade jag ungefär halv 8. När jag vaknade åt jag frukost (oboy och macka) och klädde på mig (träningskläderna). Sen for jag in till morgonträning som började klockan 10:00. När träningen var slut åt jag lunch på McDonalds, den här gången blev det cheeseburgare och coca cola + pommes frites då. När vi hade ätit åkte vi till Maja och hämtade henne. Vi for till Statoil och köpte en liten pizza till Maja för hon hade inte ätit lunch. Sen blev det Elgiganten och sen åkte vi hem..När vi kom hem så bytte jag om och sen ordnade jag och Maja ett litet "bröllop" åt mig och Ixo pojken. Så nu är jag "gift", hihi ^^ Efter "brölloppet" så fikade vi mina goda banana fudge cupcakes med grädde, strössel och en bit pingvinstång på. Haha, när jag hade vispat grädden och skulle sätta på strösslet som var i en påse så råkade jag så klumpig som jag är tappa påsen så att det kom strössel över hela golvet! Vi tänkte göra någon rolig bild med allt strössel men mamma hann komma och dammsuga upp det. Maja åkte hem för ett tag sen (suck) så då var det väll dags att blogga antar jag.

Haft en bra påsk?

Vad har och ska du
göra under detta lov?

//LillKoppen♥
Publicerat: 2010-04-04 @ 17:01:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: