Dagens TIPS..

Här kommer dagens tips den här gången i form av blogg :)



Dagens blogg:

Haidi Jakobsson
Den här bloggen har massa fina foton som hon själv har fotat med sin underbara systemkamera.. Hon har väldigt roliga och intressanta inlägg som lockar en att läsa. Den här bloggen är en av mina absoluta favoriter och jag besöker den flera gånger per dag. Hon har varit med på bloggawards och jag tror (hoppas i alla all) hon kommer i år ;) Jag rekommenderar i alla fall den här bloggen till alla!

Peace and Love to you Haidi!♥



Vill du vara med på dagens blogg (tips)? Du kan lämna en kommentar med din bloggadress och gärna namn (räcker med förnamn) så kanske du dyker upp här.. ;)
Jag skulle ju ha tävling veckans blogg men ingen anmälde sig så jag kommer göra ett nytt försök..^^
Publicerat: 2010-04-20 @ 18:32:36


2 kommentarer
Postat av: Anonym

Haidi Jakobsson=BÄST iallafall ja asså jag känner ju inte henne men i alla fall..fast LillKoppen (du) äger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-22 - 15:34:22 |
Postat av: Jessica

Jag ;) fast jag skriver typ aldrig på bloggen men iaf ;)

2010-04-24 - 09:26:38 | URL: http://jjessicalarssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: