Dagens: Kompis!!^^

Dagens kompis denna gång är faktist min storasyster Malin.. :-)


Dagens kompis är:
Hon kallas MulleKoppen..
Hon sitter och pluggar just nu..
Hon ska snart få en kopp kaffe och mums mums..
Hon blir alltid jagad av dumma skolböcker..^^
Hon är duktig på flera saker..
Hon har tyvärr ingen blogg..
Hon är en snäll liten filur..
Hon ska bli.. ÖVERASKAD!! ;D


Här skulle det ha varit en fin bild på henne.. Jag har många fina men jag vet att om jag lägger upp en här så är jag såå körd! ;)

Publicerat: 2010-04-27 @ 18:36:26


2 kommentarer
Postat av: Emma

lägg upp för fan! se bara till att de inte är dubbelhaka så blir hon nöjd! ;)

2010-04-28 - 03:47:51 |
Postat av: Tobbe

Hejsan. :) Allt bra?

Kolla gärna in min nya design och säg vad du tycker? :D

2010-04-28 - 04:18:23 | URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: