Bows in my hair^^

Halloj! Jag hoppas rosetter är bows på engelska men I think so.. ;) Idag efter skolan åkte jag till Luleå och gick på stan ;D jag köpte en majblomma av ngn tjej som sålde sånna, 5 par sockar (^^), ett rosa bälte med en stor rosett, en ganska stor blå rosett (till håret ;), ett läppglans som såg ut som en tårta/bakelse, ett neonrosa Depend nagellack och en rosa randig tröja.. Jag kom hem för ett tag sen så det kändes som jag skulle blogga nu..Mina läsare med facebook kan se att jag har lagt ut lite nya bilder i (nya) kategorin ätbart till exempel underbara cupcakes och cheesecake ;) Mer bilder i den kategorin kommer komma när jag har tid och en ny kategori med bilder från vintern 09-10 kommer också inom kort..( ska försöka hinna idag) ;) Haha, okej ska kanske skriva något annat till er utan facebook ;P Ja en dagens kommer som vanligt och om jag har satt bilderna från vintras på facen kommer dom komma på min blogg också i alla fall några bilder.. Något lite småroligt inlägg kanske också kommer (hoppas jag hinner). Men när Julia sätter in en ny header här (jag vet inte när hon ska göra det) så kommer i alla fall jag ändra ganska mycket här på bloggen så snart försvinner min header och svarta stilmall. Bra eller dåligt? Det får vi se men jag har lagt ner mycket tid på den där headern, ni kanske kommer ihåg att jag för ett tag sen skrev att jag hade gjort en (ganska lik den nya) som tog minst 4 timmar att göra..Men när jag tryckte på spara råka jag trycka fel och ALLT försvann!! :'( Jag tappade lusten då men jag gjorde en ny sen..Den tog inte så lång tid men tillräckligt, puh, tack och lov att den är klar.. Förresten här kommer en bild som jag gjorde för ett tag sen till Maja som hon har nu som profilbild nu ;)


~~~~~~~~~~~VAD TYCKER NI OM DEN?~~~~~~~~~~~~~~

Publicerat: 2010-04-20 @ 18:23:00