Bloggsvar

Glöm inte att fråga mig på bloggsvar.. Här är dom 4 senaste frågorna jag har svarat på ;)



Sanna den 14 april:
Vad är din favoritglass-smak
— ååh, svårt! Jag har nog ingen men jag älskar Ben

den 12 april:
Jag har skrivit ett nytt inlägg på bloggen:)
— Och vem är du då?? :)

Marie den 8 april:
vad gillar du mest att baka t.x muffins
— Hm, det finns mycket jag gillar att baka som kladdkaka och tårtor men jag tror min favorit är cupcakes :)

den 30 mars:
Hur fick du ditt smeknamn lillkoppen??
— När min storasyster (kallad Mullekoppen) kommer hem från skolan brukar jag gå in till henne med koppar (kaffe, te, oboy). Hihi, och så kallas ju hon för Mullekoppen så jag blev ju Lillkoppen^^

Hoppas du ställer en fråga! //LillKoppen

Publicerat: 2010-04-24 @ 15:41:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: