"FÖRSTA KOMMENTAREN"

Haha, blev sjukt överraskad och glad när jag loggade in och såg att jag hade fått massor med kommentarer! Enormt många tack!! :D Har ju fått några från bland annat Anne men alla dessa fick jag idag! :O Lägg märke till "FÖRSTA KOMMENTAREN!" :) Tack alla ni!♥

natali om Galet gott! :D:
tack ! :D nej hon har jag inte sätt O;
IP: XX.XXX.XXX.XXX
16 Oktober, 12:14  
ronja om Galet gott! :D:
var med i veckans blogg
på min blogg :)
IP: XX.XXX.XXX.XX
16 Oktober, 12:11  
nelly :) om Galet gott! :D:
HEJ! besök och kommentera jättegärna på min blogg! tack i förhand! :D <3 <3
IP: XX.XXX.XXX.XXX
16 Oktober, 11:01  
felicia om Galet gott! :D:
Fin blogg! Titta gärna in min o lämmna en kommentar :) ♥
IP: XX.X.XXX.XXX
16 Oktober, 09:52  
Manda om Galet gott! :D:
Hej, jättefin blogg^^ Jag har frågestund i min blogg nu ställ gärna en fråga<3
IP: XXX.XXX.XX.XXX
16 Oktober, 08:43  
vonskareng om Galet gott! :D:
godis = kärlek
IP: XX.XXX.XX.XXX
15 Oktober, 23:00  
vonskareng om Galet gott! :D:
godis = kärlek
IP: XX.XXX.XX.XXX
15 Oktober, 23:00  
natali om Galet gott! :D:
du skulle du kunna vara snäll och rösta på mig ? http://www.ellos.se/?startpage=3976&id=485&lang=SE&action=confirm
IP: XX.XXX.XXX.XXX
15 Oktober, 22:18  
Olivia om Galet gott! :D:
Mumsigt! :)
IP: XX.XXX.XXX.XXX
15 Oktober, 22:07  
Anonym om Galet gott! :D:
Hejhej! vill du ha fler läsare till din blogg, de funkar för mig iaf =) det är enkelt också

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=indaaa
IP: XXX.XXX.XXX.X
15 Oktober, 21:52  
Anne om Galet gott! :D:
jag tror inte jag har några tips faktiskt... :P Man kan alltid googla på hur man använder ritplattor x)
Okej :D Fortsätt med det! du är säkert sjukt grym på konståkning ^^
IP: XX.XXX.XXX.XXX
15 Oktober, 21:24  
Anonym om Galet gott! :D:
ÅH HUR FIXA DU DEN DÄR PILEN? ÄTTEFIN BLOGG.HAR FRÅGESTUND NU SÅ FRÅGA GÄRNA NAGONTING OM DU HAR TID
IP: XX.XXX.XX.XXX
15 Oktober, 21:16  
elina om Galet gott! :D:
Hej!:D
Hoppas allt är bra med dig, skulle vara jätte kul ifall du kickade runt på min blogg ett tag, kommenterar lite eller kanske gillar bloggen och vill följa den? :)
P.s Vilka skor gillar du mest, har lite prblem. Vet inte vilka jag ska köpa.
Ha det gött!

-BIAUTY
IP: XX.XX.XXX.XXX
15 Oktober, 20:50  
Anonym om Galet gott! :D:
FÖRSTA KOMMENTAREN!
IP: XXX.XXX.XX.XXX
15 Oktober, 20:39

Anonym om Malin har exem i ögonen? :S:
FÖRSTA KOMMENTAREN!
IP: XXX.XXX.XX.XXX
15 Oktober, 20:42  
Anonym om Malin har exem i ögonen? :S:
FÖRSTA KOMMENTAREN!
IP: XXX.XXX.XX.XXX
Anonym om (: Jag ska göra mitt bästa! :):
FÖRSTA KOMMENTAREN!
IP: XXX.XXX.XX.XXX
Anonym om Vad är det för fel på mig?!:
FÖRSTA KOMMENTAREN!
IP: XXX.XXX.XX.XXX
15 Oktober, 20:41
Anonym om Hej mitt Vinterland! Nu är jag här! :D:
FÖRSTA KOMMENTAREN!
IP: XXX.XXX.XX.XXX
Anonym om Robinson 2010:
FÖRSTA KOMMENTAREN!
IP: XXX.XXX.XX.XXX
15 Oktober, 20:40
Anonym om Wikipetan, gjord i Paint:
FÖRSTA KOMMENTAREN!
IP: XXX.XXX.XX.XXX
Anonym om Så där.. Då var det klart ;):
FÖRSTA KOMMENTAREN!
IP: XXX.XXX.XX.XXX
15 Oktober, 20:38
Publicerat: 2010-10-16 @ 13:59:07


2 kommentarer
Postat av: Anonym

haha näst första komentaren är min :D

gör gärna det som står på komentaren :)



går fortfarande att anmäla sig till veckans blogg<3

2010-10-16 - 20:31:55 | URL: http://milkchocolate.devote.se
Postat av: Jackie

skitkul med kommentarer ju :)

2010-10-16 - 21:33:04 | URL: http://blogg.veckorevyn.com/jackie/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: