Så där.. Då var det klart ;)

Så.. Nu har jag visat upp dom fina klänningarna från Vila som finns på Bubbleroom som jag lova igår ;) Klickar du på någon dag så kommer du till klänningen :) Väntar på att Mulle bulle ska komma hem och busa, nästan helt firsk nu :D Jag vill baka! Vi ska se vad Mullekoppen säger :) Hihi, sitter och kollar klipp på youtube ;) Lite allt möjligt.. Gjorde iste till fikat och tror jag har druckit upp typ hälften själv :O Haha ^^ Det är så gott! :3 Ha det bra, ska hitta lite att blogga om nu ;)  Tjillevipp! :)

-När kommer hon hem? Tror hon just klev in! :)
Publicerat: 2010-10-12 @ 15:27:36


1 kommentarer
Postat av: Anonym

FÖRSTA KOMMENTAREN!

2010-10-15 - 20:38:25 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: