Vad är det för fel på mig?!

Jag dricker vatten och vatten, massa vatten men jag blir inte mindre törstig! Jaja, får väll fika och se om jag inte är lika törstig senare ;) Slutade typ kvart i 2 eller nå sånt och har haft bild hela den här dagen i skolan med.. Försov mig, eller rättare sagt ingen väckte mig förrän kvart över 8 och det var Malin som hade missat sin buss och sen hann inte jag med min buss heller så vi fick ta samma buss sen haha! :) Malin kom för sent, men jag kom i tid :P Jaja.. Den där koppen är också hemma men har inte kommit in än :S Få se om hon är på dåligt humör eller om hon kommer snart ;) Ses! :)

Publicerat: 2010-10-13 @ 14:18:07


1 kommentarer
Postat av: Anonym

FÖRSTA KOMMENTAREN!

2010-10-15 - 20:41:30 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: