Dag 21 - En stund jag minns

En stund jag minns.. Oj oj oj! Tycker det är så svårt att välja sånt, fast egentligen tycker jag ju det mesta är svårt att välja ^^ Kan säga att det handlar om konståkning igen..

En fantastisk känsla är efter att man åkt sitt program på tävling och "äntligen" får kliva av isen.. Vare sig man inte har åkt så bra och kanske ramlat eller åkt felfritt.. Då vet man att man inte behöver gå på igen, då är tävlingen "över".. Det är en sånn enorm lättnad! Eftersom man före, i all fall jag.. Har en sånn enorm nervositet och rädsla. Det är en av dom bästa stunder jag vet måste jag säga :)

Publicerat: 2011-01-19 @ 15:21:03


1 kommentarer
Postat av: Anna

Hej, ja tänkte bara fråga vilken klass tävlar du i? :)

2011-01-20 - 11:21:58 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: