Här är jag! ;D

Vad har jag gjort idag? :)
Ja, ni kanske undrar vad jag har gjort idag när bloggningen varit så låg.. Jo, imorse hade jag träning så då var jag ju i ishallen så lite svårt att blogga.. Sen har jag ätit lunch för jag var såå hungrig när jag kom hem.. Efter det har jag och Malin suttit vid datorn ganska mycket men dock inte bloggat.. Sen fika vi massa gott fika som vi köpte i Finland igår när vi var i Haparanda, på IKEA osv.. Bland annat någon god kaka med choklad och banan! Kom i håg det, banan och choklad är ett säkert kort!! ^^ Sen har jag och Malin gått till tvättstuan här i regnet (slutat regna nu??) och bokat bastu från 20:00 till 21:00.. Efter det har jag bara fortsatt slappa och det blir nog bara att fortsätta chilla och kanske pyssla om sig själv idag p.g.a min värk överallt.. Ont i fötterna (för småa skridskor?), träningsvärk etc.. Just nu pluggar Malin om det var någon som undra..

Hur blir det med bloggningen idag och framöver? :)
Jag ska bli aktivare och blogga mycket mer som jag nämde i förra inlägget, förutom det har jag även planerat in en ny header och kanske frågestund snart.. Det kommer bli mycket förändringar hoppas jag.. Eller jag vet inte! X3 Jaja, sen kommer jag kanske skriva lite mer intressanta saker och förståss ha mer bilder.. Det kommer förhoppningsvis bli bättre statistik och kanske mer kommentarer om jag har tur.. Inga mer kommentarer om det skulle jag tro..

Vad händer i veckan då? :)
I veckan kommer lite av bloggförändringarna troligen ske.. Frågestunden och header kanske dyker upp i veckan om jag hinner.. Jag kan ju också nämna att Hanna, Haidi och Line har blivit uttagna till ett elitläger så dom åker ner till Sundsvall på torsdagkväll.. Jag ska försöka få med Malin på lite jogging och kanske äta lite nyttigare och styrketräna och stretcha med henne.. Vi får se vad hon orkar och vill.. På tisdag den 14:e fyller min storasyter Emma 20 år.. Grattis i förskott! Hon är för övrigt just nu i Rhodos, Grekland.. Det kommer även bli mindre slarv med dagens och uppdatering..

Ok, och vad ska du göra nu då? :)
Just nu håller jag/vi på att städa åt Nikita, alltså städe hennes hamsterbur.. Mamma gör det mesta av jobbet om jag ska vara ärlig ^^ Malin gick just in till sig och ska väll troligen ringa någon och prata i telefonen.. Sen skulle jag ju som jag sa basta klockan 8 och det blir väll att se på Tv och ha ansiktsmask om ett tag.. Jag antar att vi ska äta middag också X3 Jag har hållt på att rita/designa kläder tidigare och ska nog fortsätta snart.. Jag ska även hitta något att blogga om så mer inlägg kan jag lova.. Sådär jag nu har jag lovat, så jag har inget val..

Hål utkik! ;) :)

Publicerat: 2010-09-12 @ 16:30:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: