Svar från frågestunden!


Här kommer era frågor från Frågestunden med svar.. Varsågod! :)


Ursula: Välj din favorit disneyfilm!! Och varför just den? :-)
Svar: Jag vet inte riktigt.. hm, kanske Hannah Montana-The Movie eller någon "buddiesfilm" som typ Spacebuddies.

Secret beundrare: Helloooo! Detta e ingen fråga! Men kan du itte slänga upp ett härligt minne som du och "Mulle" haft? Alltid kul att lääääääsa ;)
Svar: Kul att du gilla det.. Det dyker nog upp när som helst! ;)

Frida: Hej! :) Trivs du bättre i LBKK än vad du gjort i LAKF? Och varför bytte du? Du har säkert redan berättat de menmen ;)
Jag trivs nog lika bra men jag saknar ju er :( Jag bytte för att jag ville ha Sergii :)

Maja Y: Vill du delta i min tävling??
Svar: Jag hade tänkt det men det är ju ingen som anmält sig så det är kanske ingen idé..

Peter H: Hej Lillkoppen (?) har följt din blogg här ett tag, och den är riktigt underhållande att läsa :) men nu till min fråga; Beskriv din perfekta helg! Tack
Svar: Ok, hm.. Både Lördag och Söndag sover jag och Mulle länge.. När vi vaknar (Lördag) tar vi en häärlig frukost typ en donut med Soda Stream läsk :) Senare.. En god lunch och sen åker vi till badhuset ;) Där äter vi sen en korv och glass.. Sen går vi ut och äter middag och sen ser vi film eller går på bio :) Söndag: Efter lunch åker vi till stan och jag köper upp hela H&Ms Hello Kitty sortiment och sen blir det fika på Opalen ;D När vi kommer hem nördar vi Tv-spel resten av dagen! ^^


Tack för alla frågor!! :)


 
Publicerat: 2010-05-20 @ 18:55:00