I hopp om en härlig sommar..

Hej alla kottar!! :)

Jag hoppas verkligen det kommer bli en häärlig sommar och jag tror inte jag är den enda som gör det.. I vinter har det varit mycket snö i hela Sverige även Göteborg och Stockholm mm men det har förståss varit längre här upp i Norrland. Just nu när jag tittar ut genom fönstret spöregnar det och det är typ inge snö kvar.. Gräset har äntligen tinat fram men är fortfarande gult. Det är lite ungefär 16 grader här just nu.. Tidigare idag var det solig och det regnade för ett tag sen också men det regnade bara på baksidan, inte framsidan va huset haha^^ Igår var det jätte soligt och minst 20 grader men jag tror dom lova ännu varmare i helgen men jag är inte säker.. Nu blev det mycket om väder^^ Haha, den får väll va i natur kategorin.. Jag lovar att det kommer bilder idag och en dagens.. Jag ska inte svika er.. :)  Skriver snart ♥

Ses snart.. //Tofflan

Publicerat: 2010-05-14 @ 13:39:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: