Halloj Gogrisar! :)

Hej hej, idag hittade jag på ett nytt recept på Cupcakes.. Det receptet kallar jag Orange Cupcakes ;) Jag och Malin såg just trailern till en jätteäcklig film!! Skulle aldrig våga se den, trailern var nog äcklig men Mulle som älskar sånnt där vill se den men den har inte kommit till Luleå än. Samtidigt som jag inte skulle våga se den vill jag ändå göra det men.. Det räcker nog med om Malin berättar vad som händer. Hade avslutning (konståkning) igår och det var en jobbig träning ska jag säga. När jag kom var Amanda och Olivia där och samtidigt som jag kom Hanna och Haidi.. Hanna tyckte det var så länge att vänta tills träningen börja så hon hade markträning med oss! :) Sen så var träningen väldigt jobbig och när jag kom ca 22.00 eller nå sånt så stretcha jag i typ en timme så idag när jag vakna hade jag ont överallt!! :( Bara jag går eller vrider mig lite så får jag skitont och om jag ska sätta mig eller nå sånt :'( Snyft snyft, hoppas det går över snart. Imorgon ska jag va med Maja och sen vet jag inte. Nu blir det nog att ta det lite lungt och senare äta krokofant med Mullekopp som sitter och pluggar. By the way.. Ska nog börja med en header i dag eller imorgon om jag hinner ;)

Så här ser krokofanter ut (ej fotat av mig!)

                                        Ha det gött! Se you! :)

Publicerat: 2010-05-27 @ 19:17:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: