Midsommar

Hellooo!!
Äntligen har jag tid att blogga! :D
Har ju inte hunnit på 2 dagar :( men nu så..

På IKEA har jag köpt ett nytt skrivbord med en hurts, sängkläder, gardiner, saftflaskor, en grej att ha papper i och massa annat.. Vi åkte på morgonen och när vi kom fram åt vi lunch. Jag tog köttbullar med pommes frites och till efterrätt en cheesecake typ och chokladmousse med grädde! Gött det var!! :)

Cheesecaken (eller något liknande i alla fall)..


Chokladmousse med grädde..


Efter IKEA blev det Candy World!! Hoho, va den är stor! ^^ Här kommer en liten bild på den, fast man ser inte hela ;)


Lite mer..
Tidigare när jag fikade gjorde jag en jättegod milkshake och åt lite goda saker + att vi har gjort våran underabara smultron saft idag!! o.O Hehe, den är riktigt god ska ni veta ;) Har även målat naglarna idag.. Ingen bild men det är typ olika färger på varje nagel. Jag har använt: Blå, grön, rosa och lila.. 2 blå naglar på vänster hand och 2 rosa på höger hand :) Ha det bra, ska skriva mer.. LOVAR!
Publicerat: 2010-06-25 @ 16:40:37


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: