It's raining outside, but i feel lika a sunshine

Träden gjorde skuggor som liknar granar..




Himlen blir mörk när det regnar..


Men blommorna blir säkert glada..




Och kanske vårt fina träd..


Det regnar och regnar ute.. Regnet smattrar mot gaterna och himlen blir mörk. Det syntes inte så bra hur blött det var på bilderna. Jag gick ut tidigare idag (regnade då med) barfota i T-shirt och tunna tights med min kamera och fota lite och sen ladda jag upp så jag kommer lägga upp mer sen. Kanske inte hinner idag men någon dag i alla fall. Just nu står Viktoria och Daniel i kyrkan.. Ska spela med Mulle nu men håll utkik för mer bilder och inlägg :)

Publicerat: 2010-06-19 @ 15:20:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: