♥ Min Prinsessa Smulan! ♥

Min söta lilla hamster Smulan dog i Onsdags.. Det är därför jag inte har bloggat på länge. Hon har i alla fall haft ett så bra liv en hamster kan ha och jag vet att hon är lycklig. Jag har många många fina minnen av denna otroliga varelse som jag älskar såå!!Jag är verkligen jätteledsen så jag kommer nog inte blogga så mycket på ett tag men lite då och då.. Jag kommer aldrig glömma min lilla älskling, hon är så perfekt man kan bli!! Älskar min lilla Smulis och jag kommer alltd att vara ledsen för det här! Hon är så snäll och fin, bäst på allt hon gör och en riktig gullunge som är perfekt på alla sätt!!♥

Eftersom att Smulisen är så underbar och fantastisk så kan jag inte leva utan att ha en liten hamster som sitter och tittar på en och man kan pussa på så i Torsdags for vi in och kollade på hamstrar.. Dom hade inga Kinesiska Dvärghamstrar tyvärr.. Dom hade Pandahamstrar, Sibiriska och Robbar (Roborowski). Dom hade precis kommit in så dom sålde dom inte förrän på Lördag så vi boka hamster och igår var vi och hämta en liten Sibirisk Dvärghamster. Dom Sibiriska är ganska lika dom Kinesiska så det är ju bra. Jag har funderat och funderat på namn och idag bestämde jag mig.. Den heter Nikita!♥

♥♥♥Pussar till mina gullungar: Ixo, Smulan och Nikita!!!!♥♥♥

Hade tänkt ha några bilder på mina sötnosar men har inga bilder på den här datorn än..

Publicerat: 2010-07-04 @ 20:05:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: