It's snowing ;)

Nä, just nu gör det inte det (inte här i Boden ialla fall). Men det har gjort tidigare idag och haglat, suck! Alla som var så glada när det har börjat tinat och bli vårigt. Alla väntade på Sommarn och då börja det snöa men nu är det soligt här :) Idag visade vi upp våran helsjuka pjäs/teater Luven Ruven och Fido. Haha, den är jäätrolig men bra ^^ Det är vad jag tycker men men. Idag ska jag och Mulle se en film som är väldigt rolig (fast jag har inte sett den förut). Det är en komedi ^^ Kommer inte ihåg vad den heter men jag skriver det senare idag eller imorgon ;) Senare idag blir det väll att se talang och käka lite godis :)

Vad gör mina kära läsare idag?
Publicerat: 2010-04-16 @ 14:35:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: