Vad gör ni?☺

Jag ser på Tv :) Har ni sett mitt rosa band på bloggen jag la in igår? Haha, skullel sätta en Google Översätt också så att det går att läsa min blogg på alla språk typ men funka inte så ska göra ett nytt försök ;) Malin kom in för en stund sen, hoppas hon ska plugga nu :P Jag som aldrig pluggar :O Hahahaa! :D Today i gotta see Top Model baby! Hehe, på bus humör! Humöret är topp, vill leka.. Hm, skulle vilja ringa ett par personer också :) Ixo är utomhus och Nikita är och springer lös i mitt rum :)

Gullungar!! Älskar er!!<333



Publicerat: 2010-10-18 @ 19:23:27


2 kommentarer
Postat av: Henrietta

Hej! Varför ligger din råtta (mutta) i en blöja? Är blöjan din gamla? Eller e den ny? Hejdååå :)

2010-10-18 - 20:13:15 |
Postat av: Henrietta

Heej! Asså varför ligger din råtta (murra, mus) i en blöja? Är det din gamla blöja eller är den ny? Bra bloggiz! :) Heeejdååå

2010-10-18 - 20:16:48 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: