Bilder från Spanien - Formentor del 1


Hej hej! :)

Självklart ska ni få se bilder från när vi var i Spanien så jag börjar med dom från Formentor klippan så det inte blir så mycket att se på en gång ;) Måste ju spara lite också :) Hehe.. ^^ Jag skäms att jag inte visar upp förrän nu men ni får ju se och ganska lite kul nu när det snart kommer snö och kyla (i alla fall här uppe) eller vad vet jag? Hoppas ni gillar dom :)

Det här är mina absoluta favoritbilder från hela resan, det ser ju ut som ett vykort! :D



Det vackra berget<3


Fina klippor överallt :)


Kinesiska muren ^^




Cool klippa! :)




Möörkblått hav! ;)




Brant O.o


Båtar.. :)


Kolla in stenarna och vattnet! :)


Gullig växt :3


Fin staty..


Ristat in sina namn?






Stenigt ^^


Vackert träd va?


Älskar när det blir så skummigt i vattnet av båtarna ^^

Publicerat: 2010-10-05 @ 13:21:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: