Nu ska ni få höra..


.. Hur det var i Spanien och vad jag har gjort där (OBS! Inga bilder i det här inlägget ; )

Ok, såklart har jag badat och badat och badat varenda dag.. Det är en fin och stor pool på hotellet och en lite mindre och inte lika djup brevid, dom sitter typ ihop brevid varann och är runda och den större är högre upp så det forsar ner vatten till den lilla som ett vattenfall :) Fint, hoppas ni fattar?? ;) Vi har hyrt bil och åkt till Formentor klippan, ett ställe med massa affärer (Jag åt på Ben & Jerry's glassbar där!! o.O) och Palma ;) Sen har vi gått runt på stan och inte gjort så mycket speciellt.. Självklart har vi badat i medelhavet också som är strax nedanför hotellet och vackra Alcudia Beach! :) Jag har köpt lite grejer som jag ska visa senare men det blev mindre än tänkt eftersom vi var tvugna att springa till flyget direkt och hann aldrig köpa nå i Barcelona :( Jaja, så är det.. Nu ska jag se till att Mulleköpp blir fylld av lek och stoj och en massa skoj! :) Tjingeling! :)

Publicerat: 2010-08-24 @ 14:47:15


1 kommentarer
Postat av: hy

Jävligt dåligt med bilder

2010-08-25 - 16:22:43 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: