Inte så varmt och soligt än

Tittade igenom lite bilder tagna förra året i Maj och insåg att det var nog lite vårigare då ;) Säker på att det var varmare också. Gräset var lite grönare ^^ Läste också i ett inlägg jag skrev 14 maj 2010 (är ju 13 maj idag) att det var ungefär +16 grader och dagen före hade det varit +20! :o Nu på morgonen är det ungefär +7. Tror dock inte det blir så mycket varmare idag, hoppas bara att det inte blåser lika mycket som igår! Minns ni bilderna "Trädgårdsmästarna" , dem var tagna i Maj. Kan ju garantera att det var varmare ^^ När jag tänker efter minns jag Maj som att det var typ sommar, det var varmt och jag och Malin gjorde smoothies hela tiden..

Haha! :)


Publicerat: 2012-05-13 @ 10:37:29


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: