Stirrar ner i mobilen och lyssnar på ljudet av min vitaminbrus

Har klottrar på mina armar och tittat på Tv. Just nu sitter jag bara och stirrar i min mobil som är den ända ljuskällan i mitt rum förutom datorn och fönsterlampan. Wordfeud och sms tar sin tid ^^ Måste säga att det är ett ganska lugnande ljud att lyssna på när vitaminbrusen brusar. Idag har varit en vanlig skoldag, känns ändå som att den var ganska bra. Gympan var ganska kul trots att jag inte hade tid att packa ner gympa kläder och försökte styrketräna i jeans. Sedan pratade jag och Marie med rektorn. Vi hade lite förslag till att förbättra skolan och han hade positivare inställning än vi väntade oss så vi ska vara med på något möte med någon haha :) Imorgon ska vi till badet igen. På kvällen ska nog jag och Marie på bio och se The Hunger Games, vi skulle se den idag men hann inte riktigt. Eller egentligen skulle vi från början se den i Lördags ^^ Jaja, godnatt sweeties! Har lite att göra innan jag ska sova :)

Ni får en bild från i Lördags..

Publicerat: 2012-04-03 @ 22:35:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: