Lakritsdagen

Hej stora och små kottar!

Idag sov jag lite för länge, men har ju påsklov så ska inte klaga. På måndag ska man kliva upp tidigt igen. Har börjat sy gardiner, eller inte sytt.. Börjat mäta och klippa. Sen var jag en sväng på stan, köpte bara 2 nagellack, otroligt att jag köper så lite ^^ Sedan blev det Max så är fortfarande väldigt mätt. Ångrar att jag åt lösgodis tidigare, blir så seg och trött. Men det är ju min sista "godisvecka" så kände mig lite tvungen att köpa en stor påse lösgodis. Tror dock inte jag kommer hinna äta upp den till på Söndag så mamma och pappa får nog äta upp den :P Nästa vecka ska jag ha godislöfte, svåraste utmaningen blir att klara mig utan dillchips och ostbågar ^^ Haha, men det går nog ganska bra utan godis :) Igår var jag med mamma och min moster på massa loppisar (hatar loppisar :P) och på Golf Garden och körde mångkamp. I tisdags var jag hela dagen i Finland och shoppade och på Ikea så därför jag inte haft tid ;)

Publicerat: 2012-04-12 @ 20:10:21


3 kommentarer
Postat av: Patricia♡

sv: Nej jag kan verkligen inte ens se dem på bild:/

2012-04-12 - 22:23:52 | URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Patricia♡

Du får tugga i dig något sött då:)

2012-04-12 - 22:35:14 | URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: filippalofsved'

Hej! :D

Jättefin blogg!

Just nu har jag en fråga på min blogg som det skulle vara roligt om du svarade på bara för att få in lite olika åsikter om den! :D

CHECK IT OUT SNYGGING!

Puss&kram!

2012-04-13 - 16:34:46 | URL: http://snyggafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: