Regn hela dagen.. Kanske?

När Mulle gick till bussen regnade, när jag cyklade till skolan regnade, när Mulle skulle hem regnade, när jag skulle hem hade det slutat regna.. När vi sedan gick en promenad med Ixo regnade :) Jag älskar regn! ^^ Det är så mysigt :) Jag har några regnbilder från förra året, jag kommer ihåg när jag fotade dem.. Ni kan läsa inlägget och se bilderna ->här<- ^^ Det var en så trevlig dag det, minns det :) Ser att jag skrivit alldeles för lite i min kategori Natur och det är egentligen ganska konstigt eftersom det är min favoritkategori! :) Jag ska skriva mer där, naturbilder är så härligt ^^  Fast ännu bättre i verkligheten, oftast.. ^^ Kram kram! :)

Wet hair :)

Publicerat: 2011-05-06 @ 14:36:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: