Elevensvalvecka :)

Den här veckan har vi elevensval, jag har syslöjd. Vi har sytt "tavlor" i japansk chiffong som vi broderat. Idag lärde jag mig sticka! ^^ Har alltid velat kunna sticka, försökte för flera år sen men gav upp efter typ 5 minuter :P Mitt tålamod är kort.. Nu har jag ätit våfflor till middag som jag "gräddat" eller vad man ska säga :) 2 dagar tidigare än våffeldagen, hehe ^^ Gott gott! ^^ Malin åkte till Kalix idag och ska vara där hela veckan.. Så tyst det är utan Mullekoppa! ^^ That's what it is!.. Det var väll inte så mycket mer att berätta. Eller kanske? Jag blir snart galen om jag inte hittar sushichips någonstans, verkar så "som Mulle skulle ha sagt" FÖRBANNAT gott :3 Vill smaka ^^ Haha, någon som testat? :)

Publicerat: 2011-03-23 @ 18:24:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: