Tidsinställt inlägg från igår - Jag är bortrest!

Hej alla läsare! :)

Det här inlägget skrev jag igårkväll.. Idag åker jag till Stockholm! :) Jag var tvungen att åka redan på morgonen så hann inte blogga. Jag kommer i alla fall hem sent på Tisdag, så jag kommer blogga onsdag 22/6! ^^

Här är lite bilder från gårdagen.. Eftersom Malin också åker idag så kände vi att vi var tvugna att äta glass och dricka smoothie tillsammans igår. Jag gjorde därför en god smoothie med björnbär, banan och mango! Riktigt gött! :)





Sen var det ju glass också, yummi med hemmagjord chokladsås som vanligt!! ^^





Lite senare gjorde jag även en Piña colada men den blev inte så god tyvärr :(



Jag hoppas alla har det bra! :)
// LillKoppen ^-^
Publicerat: 2011-06-17 @ 09:00:00


2 kommentarer
Postat av: felicia

svar: heheh okej :D

2011-06-18 - 18:21:40 | URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: babbabok

Hej gokoppen!

Har försökt glutta på din film, går itte på min dator ska göra hos mamsen. Men jag fattra att den är skitsöt!!Blev rörd när jag såg va den hette.. Hoppas du har d mysigt i stockholm, komma hit snart?;) Sen vet jag att vi är många som vill se en film på k**llskåpet, vad gör tekopparna egentligen?!

2011-06-18 - 18:53:55 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: