Resedagbok: Söndag - Shopping

Söndag 19 Juni 2011, ca 23:00

Jag var så trött så jag sov lite längre än jag hade tänkt eller snarare vi. Sen åte vi till Skärholmen och shoppade. Jag köpte 2 T-shirtar, ett linne och ett par tights på New Yorker. Sen åt jag en söt kola cupcake och drack en jordgubbapelsin-juice på Espresso house. Det var mycket tittande på affärer och åkande men någon gång efter sju var vi hemma. Tidigare än igår när vi var hemma halv 9. Pust! ^^ När vi kom hem åt vi och sen har jag badat med jättemycket badskum! :) Det var så mysigt. Nu är jag jättetrött! Imorgon ska vi tillbaks till söder och nu hoppas jag att cocoo är öppet! Sen får vi se vad vi hinner och vill göra. Ha det bra! Kram ♥

Kola cupcake :)



Någon tunnelbana, kommer inte ihåg vilken ^^

Publicerat: 2011-07-01 @ 15:01:57


2 kommentarer
Postat av: Cajsa

ahh va kul! :D

2011-07-01 - 15:52:38 | URL: http://cjssong.spotlife.se
Postat av: Smsa Låna

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-20 - 04:23:02 | URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: