Pizza, åska, regn! :o

Heellooo!

Idag har det regnat och regnat och regnat! Det har åskat också.. När vi åkte och hämta pizzan regnade och när vi kom ut ur pizzerian så forsade vatten så vi sprang till bilen! Det regnar fortfarande och det har gjort det i flera timmar. Det lugnar sig och sen fortsätter det.. Hoppas faktiskt det slutar regna snart. Men lite mysigt är det och det blir svalt och fuktigt :) Have a nice day! ^^

En bild från början av 2010 tror jag.. Jag önskar jag kunde spola tillbaka till dit och göra saker annorluda, göra saker ogjort och göra saker jag inte gjorde då. Jag skulle vilja gråta men man lär sig av sina misstag.


Ps. Malin redigerade bilden :)
Publicerat: 2011-07-24 @ 20:19:59


2 kommentarer
Postat av: felicia

svar: de är fint, sj

2011-07-27 - 15:40:21 | URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: M som i Marabou

Vad då för misstag? Berätta för faster

2011-07-30 - 11:37:25 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: