Let's dance handlar om kläderna?

Folk ser det väll för att se vilka kläder alla har eller vad? Jag tolkar det nog så..
Tror Let's dance startades typ 2006 men läste någonstans att 2009 var fjärde säsongen och isåfall startades det 2005. Hur som helst.. Första säsongen var väll ganska kul att se men sen tappa jag poängen. Det är kul att se vilka som är med och vad dom har på sig men tror inte så många egentligen tittar på hur dom dansar som hela programmet går ut på. Är det bara jag som tror så?

Deltagarna hm, 2009?

Publicerat: 2011-01-07 @ 15:55:05


2 kommentarer
Postat av: 美杏花ちゃん - BiancaChan

SV: Okej ^o^

Jag lär mig genom böcker, dramor, anime, Ayumi och massa annat ^^

2011-01-07 - 16:04:16 | URL: http://biancaselin.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: fredagsmys och imorgon middag med vänner ;)

va gör du denna kväll?? :D

2011-01-07 - 19:22:42 | URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: