Dag 09 - En resa jag minns

Hm, jag minns väll alla resor men jag kan ta.. Få se, första gången jag var i Spanien.
Jag tror jag var 5-6 år.. Vi var på campica fort (vet inte hur det stavas) på ett hotell som hade en väldigt stor pool. Det var liksom djupare och djupare och trots att jag inte kunde simma var jag på det djupaste där det var flera meter. Jag och min kompis Isabel, som jag tror var från Norge vann en rittävling på barnklubben och vi var och flöt omkring i våra badringar i poolen. På vårat hotellrum hade balkongen utsikt över en hage en liten bit bort med massa söta hästar. Har märkt att det är en hel del djur överallt i Spanien. Jag kommer ihåg första gången jag stod på flygplatsen i Palma.. Den är enorm! På hotellet fanns det en resturang också, fantastiskt käk må jag säga ^^ Ja, det var många härliga minnen från den resan. Skulle gärna åka tillbaka till det hotellet :)
Publicerat: 2011-01-06 @ 17:32:00


2 kommentarer
Postat av: Becca

sv: bara fint, lite trött bara!

va händer ikväll då?? :D

2011-01-06 - 18:26:51 | URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: 美杏花ちゃん - BiancaChan

SV: Jag är 14 själv? ^^

2011-01-07 - 15:36:18 | URL: http://biancaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: