Dag 05 - Min utbildning/jobb/skola

Min skola är ganska bra.. Själva skolan är väll helt okej men jag har aldrig gillat skolor. Det är rätt skönt på fredag när vi börjar 09:30 och slutar skolan 13:00 :) Dom andra dagarna börjar vi ju 08:20 och slutar mellan 13:40 och 15:00. Mitt favoritämne är bild, vi har en jätteduktig och snäll lärare! Jag älskar ju att rita ^^ Hehe! :)

När jag ska börja jobba tänker jag designa kläder och ha ett eget märke. Öppna en butik någonstans och ha en internetsida där alla kan beställa dom för ganska rimliga priser. Jag tycker det är viktigt att kläder är personliga så dom kommer finns i olika färger och mönster med någon personlig touch på allt så alla kan få som dom vill :)

Sen vill jag driva ett café också! Ha en hundkennel och kattuppfödning :D Men man hinner ju inte allt.. Andra hands val efter designer är nog arktitekt eller inredare :)
Publicerat: 2011-01-02 @ 16:05:36


3 kommentarer
Postat av: 美杏花ちゃん - BiancaChan

SV: Man måste fixa det på nån inställning eller så ^^ Svårt att förklara ><

2011-01-02 - 17:48:33 | URL: http://biancaselin.blogg.se/
Postat av: johanna - smycken

Hej,

Nu är det ett nytt år och jag börjar

direkt det nya året med att tillverka

lite nya smycken. Ta gärna en titt och

se ifall du hittar något du tycker om! ♥

2011-01-03 - 10:43:45 | URL: http://jewellerybyjohanna.blogg.se/
Postat av: becca

Sv: okej.. :)

Hur har din nyårshelg varit? :D

2011-01-03 - 12:08:18 | URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: