Barbapapas familj :)


Malin är Barbaskön.. En svart pälsklädd kille som intresserar sig för konst. Malin gillar ju att rita en hel del så det passar ganska bra. Barbaskön är väll precis som Malin lite av det "svarta fåret".

Jag är Barbazoo.. En gul kille som gillar djur. Hur bra passar inte det? Jag älskar djur över allt annat. Jag fick vara en gul filur också, gillar färg.

Pappa är barbapapa.. Barbapapa är ganska stor men samtidigt väldigt söt eftersom han är rosa och har väldigt fina ögonfransar. Passar pappa bra, stor och gullig.

Mamma är barbamama.. Barbamama är svart men ändå feminim med sina kvinnliga former och blommor.

Emma är barbastark.. En röd kille som är sportintresserad och väldigt matglad. Emma är väll väldigt matglad och brukar väll gå på gym ibland.

Pernilla är barbabok.. En orange tjej som gillar böcker och att läsa. Penni skulle nog passa som barbazoo också eftersom hon också är galen i djur och till och med är vegetarian.
Publicerat: 2011-01-04 @ 20:48:26


3 kommentarer
Postat av: Jossan

Aa, jag får vell kolla det :)

Annars får jag vell bara vänta tills det blir lite längre, men jag blir snabbt så trött på mitt hår. Hehe xD

2011-01-04 - 21:01:29 | URL: http://josefinsunnanlid.blogg.se/
Postat av: FIFFIFELICIAAA

åååh barbapapa :D

2011-01-06 - 13:53:10 | URL: http://fiffifeliciaaa.blogg.se/
Postat av: En i gänget..Guess who?!

Hoho this is soo truue!! Mulle, den svarta korpen och missförstådda konstnären med bilder...som kanske är lite "lätt att feltolka"? ;)

Du passar som den gula också, jag minns när du var liten beb och hade din gula teletubbie-docka som hette Hubbe-la-la! Sen gillar du ju japaner och sånt där plingplong:) Hihi. Och Blondie, den ilskna röda stridstuppen som börjar sitt nya liv varje måndag. Personligen tycker jag att jag passar väldigt bra som barabrabok, jag läste massa gammelböcker när jag var liten som jag blev mobbad för, tex kullegulla, sen kan säkert Mulle berätta lite om gamla "Hoppan"...barbaboks personal sign. 8)8)

2011-01-18 - 09:15:20 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: