Aktuella och kommande filmer just nu

Blir sugen på att gå på bio, eller åtminstone se en film.
Här är några filmer som går på bio just nu och som kommer snart..

 
Harry Potter och dödsrelikerna del 1 ~
Har sett alla Harry Potter filmer så det är väll bara att se den här och del 2 med. Det är ju 2 delar eftersom den är så lång men skulle ändå inte orka se någon av dom på bio. Del 1 är 2 ½ timmar och del 2 vet jag inte.. Har gått att se på bio sedan premiären 17 November. Från 11 år som dom andra Harry Potter filmerna..


Trassel ~
Den här tror jag är gullig, kanske ganska bra också. Skulle gärna gå på bio och se den i 3D :)
Tänker på en modern Rapunzel ^^ Kanske en film för hela familjen? :) Har premiär 4 Februari och är från 7 år ^^


Hotell gyllene knorren filmen ~
Kring jul fick jag reda på att dom hade gjort en film av julkalendern, sa direkt detta till Malin och kollade upp när den hade premiär. Filmen är barntillåten och har premiär 23 Februari :) Jag och Malin ska se den! ^^


Finns säkert fler bra filmer, tycker endel filmer är svåra att veta om dom är bra innan man sett dom.. Även om man sett trailern! :) Hehe, ska bli kul att se dessa filmer.. Ska se Gyllene knorren på bio i all fall, Harry Potter blir hemma att hyra/köpa och Trassel vet jag inte ^^ Vad tror ni om dessa filmer? Ska hålla koll på SF, hehe! :)
Publicerat: 2011-01-22 @ 18:24:08


3 kommentarer
Postat av: Cajsa

det är väl sådär.

2011-01-22 - 18:57:37 | URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Emi

Jag har sett Harry Potter and the Deathly Hallows på bio två gånger. Tyckte den var väldigt bra faktiskt. Inte den bästa filmen jag sett, men ändå bra. Jag har sett de tidigare HP filmerna, men inte riktigt gillat någon av dem. Tycker ettan och tvåan är ok, men 3-6 gillar jag inge vidare. Men den senaste var bra så jag ser fram emot del 2 och hoppas den är lika bra som del 1.



Trassel/Tangled tror jag kommer vara underbar <3 Glen Keane har ju varit med och gjort den också, han har animerat många av mina Disney favoriter så jag ser jättemycket fram emot den här filmen^__^



Hotell gyllene knorren filmen kommer jag nog inte se, jag såg julkalendern och det räcker bra så ^^;



2011-01-22 - 20:56:14 | URL: http://talesfromthelab.blogg.se/
Postat av: Cajsa

bara en jävla massa ångest. :/

2011-01-22 - 21:29:42 | URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: