Jag vet att..

Jag borde göra en ny design!

Jag har haft den här sedan i våras/tidig sommar. Bilderna är alldeles för våriga och den gröna bakgrunden alldeles för somrig. Nu vill jag ha höst!

Men designen får vänta.. För det första vill jag ha färska bilder på min kära Mulle och för det andra måste jag fundera lite. Jag vet inte riktigt hur den ska bli.

Förslag på färg till bakgrunden, som är lite höstig och kall?
Om jag väljer någon färg som någon kommentar får den länk!
Publicerat: 2011-08-14 @ 11:31:00


3 kommentarer
Postat av: Cajsa

helt okej med mig. själv?

2011-08-14 - 13:03:11 | URL: http://cjssong.blogg.se/
Postat av: Ursula

SÖT! :) Saknar DIG lille beppo!

2011-08-14 - 18:53:40 |
Postat av: Maja

Tycker att du borde ha en deisgn med bruna/röda nyanser. :)Det påminner mig om hösten. Orange funkar också. ;)

2011-08-17 - 15:56:59 | URL: http://glitterintheair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: