Uppdatering..

Jag och Malin har suttit och kollat runt på nätet efter kläder och nu börjar vi känna att det är dags att göra nå vettigt.. Malin ritar på och jag bara funderar och tänker.. Vad tusan ska vi hitta på att göra?? Några förslag? :) Förresten bakade vi en god tårta igår, chokladpudding, mosade banander dekorerad med vindruvor, grädde och mandariner i sockerlag.. Haha! Malin och jag svamla runt som vanligt så hon flög nyss av stolen och hamna mitt på golvet på mage!! :D Fan ditt sär ^^ Jaja, om ni visste hur hon ser ut i håret och inte har hon bytt om fast klockan nästan 2 ;) Men hon har däremot fin fransk manikyr på naglarna men kanske dags att klä på sig va?? :) Usel balans enligt henne själv och mig om vi nu ska prata om det.. Vi åkte en sväng till stan igår och köpte oss varsin rejäl godispåse, ingridienser till tårtan, sen lite rea på kicks och tröjan här nere från H&M ;) Nu ska vi nog hitta på något, mer bloggning lovas ;) Toodilooo! ;) :)

Publicerat: 2010-09-25 @ 13:56:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: