Tjena, här är jag! :)

Japp, här har ni mig.. LillKoppen! :) Hihi ^^ Inte bloggat på nästan 3 dagar, inte haft tid vet ni ;) Idag är jag ledig och imorgon med, Maja.Y är också det.. Dom andra har gått till Gruvberget idag och ska tälta till imorgon men vi ska inte med så vi är lediga ;) :) Igår så kom papper från Jultidningarna.. Från Bra förlag, Fem förlag och Jultidningsförlaget tror jag dom heter ;) Jag ska sälja för Bra förlag :) Hur som helst så har jag inte gjort så mycket idag.. Mulle är på skolan och jag har mest slappat ;) Igår bakade vi chokladbollar och det är nästan slut redan ^^ Väldigt länge sen jag bakat det sist ;) Vi gjorde med pärlsocker och med strössel men strösselbollarna är slut ;) Om ni bara visste hur många Malin har tryckt i sig :O Men säg inget till henne, hehe :) Nu ska jag fila naglarna, göra ett litet oljeband för naglarna och fixa till dom.. Inge nagellack just nu :O Hehe, Tårna behöver nog också fixas.. Vi får se ;) Sen vill jag fika.. Hm, ska nog köpa en glass :) Skriver mer idag, jag lovar det.. Ok?? ;) :) Ses snart.. ;) :)

Publicerat: 2010-09-02 @ 14:31:07


1 kommentarer
Postat av: Stuure

Isabelle, har kållat in dej på skolan... vafan e du singel? ska vi hänga? Asså i klarspråk, fåre jag chans på rej? hehe Sture e mitt alias..men du vet nog vem jag e ;) p.s skitsnygg syrra du har!!!

2010-09-02 - 19:00:31 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: