Skvallerbyttan, haha :)

windowslive.se/skvallerbyttan

Gjorde nyss "skvallerbyttan".. Den går igenom webbhistoriken och sen räknar det ut.. Så här blev jag ;)


1. ÄR FASHIONISTA
2. HAR FÖR LITE ATT GÖRA
3. SAKNAR LOKALSINNE

Är en nyhetsjunkie
Är från småland
Är en hobbyanarkist
Har fotboll som religion
Är en geek
Bakar surdegsbröd
Har en ordnad ekonomi


Mina kommentarer:

Fashionista: Kanske det, hihi! ^^ Mode :)
Har för lite att göra: Aa visst, ibland behöver man kanske lite tidsfördriv ;)
Saknar lokalsinne: Nä du, det är faktiskt Malin som alltid måste kolla vem det är som ringer henne när hon har missade samtal från okända nummer ;) :)
Nyhetsjunkie: Det handlar nog om att hålla sig uppdaterad ;)
Är från Småland: Asså.. Nä, jag är norrlänning! :)
Hobbyanarkist: Ok?? Det betyder typ..?!
Fotboll som religion: Nä, det där är faktiskt en konståkningshemsida! :mad:
Geek: Nä.. Jag skulle bara fixa en mail ;)
Bakar surdegsbröd: Nä så här var det.. Malin tjatade om att få baka dom där Twix/Raider och då hittade vi ett recept men är det vårt fel att vi var tvugna att bli medlemmar?? :) ^^
Ordnand ekonomi: Nja, det är Malin som brukar vara på banken och personligen skulle jag nog inte påstå att den är så ordnan ;) Ni ser henne kanske i Lyxfällan ^^





Ja, bilderna ska ha vit bakgrund..

Publicerat: 2010-09-03 @ 13:46:52


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: